7 Ესენციალური მიზეზი, რატომაც ყველა ონლაინ მაღაზიას უნდა ჰქონდეს ბლოგი, მათ შორის თქვენიც!

მნიშვნელოვანია, რომ იცოდეთ: სოციალური მედიის მყარი პრეზენციისა და კარგად მომუშავე ვებსაიტის მიუხედავად, თქვენს ონლაინ მაღაზიას მაინც ბლოგი ესაჭიროება.
რა მიზეზით? რეგულარული, ხარისხიანი ბლოგინგი შეიძლება თქვენი ბიზნესის გაუმჯობესებაში ბევრნაირად დაგეხმაროთ.
1. ბლოგის პოსტებმა შეიძლება გააუმჯობესოს თქვენი მაღაზიის SEO
ბოლო წლებში, კომპანიების გადასვლა ელექტრონულ კომერციაზე მნიშვნელოვნად გაიზარდა. ბევრი ადგილობრივი ფიზიკური მაღაზია, საცალო ქსელები და თუნდაც მწარმოებლები, რომლებიც ტრადიციულად სხვა ბიზნესებს ემსახურებოდნენ, ელექტრონულ კომერციას მიემხრნენ, რათა კავშირი დაამყარონ სახლში მოყოლილ მომხმარებლებთან და აღადგინონ პირდაპირი შეზღუდვების გამო დაკარგული გაყიდვები.
ამის பொருள் არის ის, რომ მეტი ელექტრონული კომერციის მაღაზიაა, რომლებიც კონკურენცირებენ ხილვადობისთვის საძიებო შედეგებში. და ეს ნიშნავს, რომ თქვენ უნდა გააძლიეროთ თქვენი SEO ძრავა.
რეგულარულმა პოსტებმა შეიძლება შექმნას ახალი საიტის კონტენტი, რაც ხელს შეუწყობს თქვენი საძიებო შედეგის რანგს. ასევე, პოსტებმა, რომლებიც შეიცავს იმ სახის კვეთილსიტყვებს, რომელსაც თქვენი მომხმარებლები ეძებენ, იქნება ეს „Bluetooth ვარჯიშის ყურსასმენები“, „ორგანული კობერცის საკვები“ ან რამე სხვა.
2. სასწავლო პოსტები შეიძლება მოიზიდონ ახალი და ერთგული მომხმარებლები თქვენს მაღაზიაში.
უძრაან მიუხედავად თქვენი პროდუქტის, სავარაუდოდ, მომხმარებლები ეძებენ გამოყენების რჩევებს. ეს ეხება ყველაფერს, კერძოდ კანის მოვლის პროდუქტებს, სპორტულ ინვენტარსა და სახლის კეთილმოწყობის მასალებს. ამიტომ, მოეცით მომხმარებლებს ის, რასაც ეძებენ და თქვენი ინსტრუქციები და გაკვეთილები იყოს იმდენად სასარგებლო, რომ ადამიანებმა შენიშვნები გააკეთონ და მეტის შესასწავლად დაბრუნდნენ.
მაგალითად, Lowe’s გთავაზობთ სახელმძღვანელოების ვრცელ ბიბლიოთეკას, რომელთაგან თითოეული შეიცავს პროდუქტის ბმულებს, ინსტრუქციებს და სხვა. ეს არის ისეთი კონტენტი, რომელსაც ვინმე შეიძლება შეინახოს და მიმართოს, როდესაც სახლის ეკოლოგიური რემონტის პროექტის ყველა ნაბიჯს ასრულებს.

შეგიძლიათ მსგავსი რამ გააკეთოთ თქვენი მაღაზიის პროდუქტებისთვის.
3. მარტივი ბლოგი შეიძლება გაზარდოს თქვენი ელექტრონული კომერციის იმეილების სია.
თქვენ ალბათ უკვე იცით, რომ თქვენი ელექტრონული ფოსტის სია ეფექტური მარკეტინგის საფუძველია. თუ თქვენი ბლოგი გთავაზობთ შინაარსს, რომელიც თქვენს მომხმარებლებს მოსწონთ და შეუძლიათ გამოიყენონ, ის დაგეხმარებათ თქვენი ელექტრონული ფოსტის სია გაზარდოთ, რათა თქვენი ექსკლუზიური შეთავაზებები, აქციები და პროდუქტის სიახლეები უფრო მეტ მომხმარებელს, უფრო სწრაფად წარუდგინოთ.
თქვენ არც პოპ-აფ ფანჯრის გამოყენება გმართებთ ადამიანების დარეგისტრირებისთვის. სილამაზის ბრენდი Orly ნაკლებად ზეწოლის მეთოდს იყენებს, ბლოგპოსტების ბოლოს მარტივ ლინკთან ელექტრონულ ფოსტის სიის წევრობაში შე입합ა, სოციალური ლინკების ზემოთ.

4. ჩაწერები ცხოვრების წესთან დაკავშირებით შეიძლება მიიზიდოს ეკომერციის ერთგული მომხმარებლები.
ბრენდის ირგვლივ საზოგადოების შექმნა შემდეგი დონის მარკეტინგული ნაბიჯია და ხშირად იწყება ბლოგით. შეამჩნიეთ, რომ გარეთული საქონლის მაღაზია REI ამ ბოლო პოსტებში არ უსვამს ხაზს თავის პროდუქტებს.

მაგალითად, ეს ბლოგპოსტები მოიცავს თემებს, რომლებიც აინტერესებთ მათ კლიენტურ ბაზას, როგორიცაა დაცვა და ველური მიმართულებები.
To create a blog that helps associate your brand with your customers’ lifestyle, you need a good understanding of your customer. And you might want to start small, with a single category on your store’s blog dedicated to lifestyle content. If it does well, you can gradually add more.
5. თქვენი ბლოგი გაყიდვების გაზრდას შესყიდვის სახელმძღვანელოების შეთავაზებით შეუძლია.
თუ თქვენს მომხმარებლებს არ აქვთ კონკრეტული ცხოვრების წესი ან მიზნები, ყველა მათგანს სწორი პროდუქტების მიღება უნდა – რითაც არ უნდა იყოს ეს პროდუქტი. სწორედ ამიტომ არის საყიდლების სახელმძღვანელოები იმდენად პოპულარული კონტენტი ელექტრონული კომერციის ბლოგებზე.
თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ არდადეგებისა და სპეციალური მოვლენების მყიდველთა სახელმძღვანელოები თითქმის ნებისმიერი შემთხვევისთვის, მათ შორის სინათლის ფესტივალი, როგორც Chewy აჩვენებს თავისი მყიდველთა სახელმძღვანელოთი ჰანუკას ძაღლების საჩუქრებზე.

6. გამოიყენეთ თქვენი ელექტრო კომერციის ბლოგპოსტები სოციალურ კონტენტად, რათა გაზარდოთ ვიზიტების რაოდენობა საიტზე.
თუ თქვენს ბლოგ პოსტებს შესანიშნავი, ორიგინალური სურათები მოექცება, ისინი უფრო მეტ ვიზიტს მიიღებენ. და ეს სურათები ხელს შეუწყობენ თქვენს პოსტებს უფრო მეტად გავრცელდეს სოციალურ მედიაში, რათა თქვენ ახალი მომხმარებლები იხილოთ და ახალი ვიზიტორები მიიზიდოთ თქვენი მაღაზიის ბლოგზე.
აქ არის მაგალითი, რომელსაც ყველაფერი აქვს: ნაწილად საჩუქრის გიდი, ნაწილად ცხოვრების წესის პოსტი, ეს Etsy-ს საშობაო თემატიკის პროდუქტის მიმოხილვა ნიკოლ რიჩისთან ერთად, აქვს გავლენის კრედიტი და ბევრი კარგად სტილიზებული პროდუქტის ფოტო, რომელიც იდეალურია სოციალურ მედიაში გაზიარებისთვის.

კარგია, მაშინაც კი, თუ არ გაქვთ გავლენიანი მარკეტინგული ბიუჯეტი, შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი ტელეფონი და რჩევები პროდუქტის ფოტოების გადაღებაზე, რათა მიიღოთ ბლოგის სურათები, რომლებსაც თქვენი მკითხველები გაინტერესებთ და გაავრცელებენ.
7. თქვენი ელექტრო კომერციის ბლოგი შეიძლება დაგეხმაროთ ახალი თანამშრომლების აღმოჩენაში
თუ თქვენი მაღაზია იზრდება, შესაძლოა ახალი თანამშრომლების დანიშვნა გსურთ. სამუშაო განცხადებების განთავსება თქვენს ბლოგზე ერთ-ერთი გზაა, რათა თქვენმა მომხმარებლებმა იცოდნენ, მაგრამ უფრო ეფექტურია ბლოგის კატეგორიის შექმნა, რომელიც სტუმრებს აჩვენებს, თუ რა არის თქვენი კომპანია, ვინ მუშაობს იქ და რატომ მოსწონთ. PetSmart ამას აკეთებს მთელი ბლოგით, რომელიც მათ თანამშრომლების გამოცდილებაზე არის ორიენტირებული, თანამშრომლების პროფილითა და საზოგადოებრივი მომსახურების პროექტებზე, რომელსაც მათი მაღაზიები მასპინძლობენ და სპონსორობენ.

მართლაც, თქვენს ელექტრონულ მაღაზიას ბლოგი ესაჭიროება.
მოკლედ, აი, რატომ უნდა ჰქონდეს თქვენს ელექტრონულ მაღაზიას ბლოგი: გაუმჯობესებული საძიებო რეიტინგები, გაზრდილი საიტის ტრაფიკი, გაფართოებული ელფოსტის აბონენტების ბაზა, გაძლიერებული მომხმარებლის ლოიალობა, გაზრდილი გაყიდვები, უფრო ფართო სოციალური მედიის მიღწევა და იდეალური კანდიდატების მოზიდვის ეფექტური არხი თქვენი ბიზნესისთვის.
მზად ხართ თქვენი ელექტრონული კომერციის ბლოგი დაიწყოთ? შეამოწმეთ ჩვენი WordPress hosting გეგმები.